Tävla ooch vinn !:D


Jag är en tjej som är 15 år och behöver värkligen en ny mobil . Jag har haft samma mobil i 4 år nu , mer till
och med . Det är ju inte så lätt att käna pengar när man är 15 år därför vill jag ha Xperia X10 mini pro.
igentiligen så spelar det ingenroll vilken mobil jag får men jag skulle hälst vilja ha Xperia X10 mini pro.
Saken är ju att alla mina kompisar har en snygg och bra mobil som dom lyssnar på musik i lektionerna
Men det kan inte jag , jag kan ju det men i min mobil så får det bara plats 3 låtar i och man tröttnar väldigt
fort på låtarna . Jag har lite spar pengar men dom måste jag spara till min pappasfödelsedag och min mormors.
Och jag skulle ju kunna önska mig en i julklapp men saken är den att vi firar inte jul , och det är långt kvar till min
födelsedag. Tack för Channsen !

Tävla och vinn du med här http://vinndinxperia.feber.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du snott tessans blogg din bollfjant!?

2011-11-20 @ 01:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0