Gamla skor blir som nya !


Snart drar jag iväg till Örebro Andan och lirar lite fotboll :)
Sist jag var där så var vi runt 20-30 personer .
Idag har jag bara varit hemma och chillat och pluggat .
Har prov på torsdag , hoppas det går bra :)
HAHAAH vår lärare ser ut som Khadidje , både pratar som hon och ser
ut som hon , ahah skön lärare !
iallafall så vart det ingen cup i helgen .
Jag vet inte varför men jag tycker det är så j*vla  dåligt när dom
startar upp en cup och sen så anmäler man sig och sen så säger dom
att cuppen är inställd . Hmmm dålig stil !
Aja träningarna börjar den hära veckan i allafall !

Och STORT tack till alla er  som skickade in fotbollsskor !
Nu är 10.000 par fotbollsskor på väg till Sydafrika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0