Den långa resan....

Jag läste lite om vad Zlatan tyckte om att komma tillbaka
till Barcelona .
Han sa ju inte så mycket , för han tyckte ju inte att det var en sån sak att
ta upp i median . Men jag tror inte att han kommer komma tillbaka .
Det första är ju att Milan vill ju ha kvar han .
Och att Barca är ju lite osäkra.


Lite om min dag !

Eftersom det är höstlov och jag inte har några träningar
så kan jag passa på att gå på stan .
Var på stan med Sandra och kollade efter lite saker .
kollade oxå efter fotbollskor (innomhus)
men jag känner så här att gammla skor är alltid bäst .
Och man ser oxå lite proffsig ut haha.
Just nu så har jag ett par skor som är ganska gammla .
Adidas har jag och dom är ju lite utslitna men det är bara
att tejpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0