Arg!



Alla vet säkert att Zlatan kanske ska byta tillbaka till Barcelona .
Jag har läst många dumma komentarer om det.
Asso nu ska jag skriva av mig lite !
För det första vad har hans näsa med fotboll att göra ?
Och om den är stor ? Han har gjort sverige till ett känt land .
Och för det andra , att han bara står där uppe vid backlinijen
är kanske det för att han är topp ? Toppar står vi backlinijen
och väntar på passningar ? Jag har ju aldrig sätt en topp springa
runt hela planen precis ?
Och för det tredje , alla har sina dåliga dagar . Okej han kanske missade öppet mål och så  
men om det var Henke Larsson som missade då skulle det ha varit bortglömt ?
Och Sverige ska inte snacka så mycket skit , för när Zlatan gör något bra då är han svensk
och när han gör något dåligt är han invandrare ?
+ att sverige har aldrig haft en så bra spelare som Zlatan Ibrahimovic !!

Förlåt men var tvungen !!
Never Look Back .












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0